fredag 8 juni 2012

ORO, ARGENTO E BRONZO ...

Imorgon skriver jag lite om förmiddagen men innan jag somnar med fingrarna på tangentbordet måste jag bara berätta lite om vad som har skett under dagen.

Fazli, Tania och Jessica hade i smyg bestämt något som de inte ville dela med sig av då detta skulle vara en liten surprise!

Vid 1630 kom Fazli och Tania och hämtade mig i butiken för att ta mig till Go Kart banan i Svaneholm.
Jag har ALDRIG testat Go Kart så det var med blandade känslor jag såg fram emot att sätta mig i bilen.

Trött efter en fullspäckad dag igår och en idag, lätt illamående och allmänt seg längtade jag efter att få sova men när någon är så gullig att ordna något åt en måste man försöka hålla skenet uppe.
Vilken tur då jag piggnade till så efter körningen!



Medan Tania och jag provade hjälmar åt Fazli sin fjärde Dajm =)
Han laddade helt enkelt ...


Efter kanske sex varv var flaggade de in oss och damn vad roligt det var att köra på banan!!!
Resultatet?
Here we are !!!

Guldmedaljen till "Il cazzo" =) (don´t ask please ... =)
Silvermedaljen till "Spider Candy" (don`t ask please ... =)
Bronsmedaljen till Mac Caroni (osäker på stavningen =)


Glada över att ha förgyllt även denna eftermiddag med något kul och annorlunda åkte vi till Salong Linda Ekberg där Fazli numera jobbar för att byta om och för att bli "kammade" av bäste Fazli.

Jessica mötte upp oss och efter lite champagne och ombyte var det dags för en god middag.


På restaurang Oliven känner vi oss hemma.
Bästa servicen som yttrar sig genom en vilja att alltid vilja hjälpa till även när vi kanske stannar något längre, kommer med lampor och mikrofoner och annat ...
Vi älskar människorna som driver restaurangen och vi älskar den goda maten.

Ni som följer fotbollen måste boka bord nu när de börjar visa matcherna på teve på den mysiga innegården. Boka redan idag för att säkra din plats...


Dessa är några av de vänner jag har turen att ha i min närhet, dessa är några av de få vänner jag umgås nästan dagligen med.

Alla vänner är viktiga men de som finns där och delar din vardag oavsett om det handlar att man jobbar ihop 10 timmar om dagen, eller som du träffar gärna på morgonen över en frukost för att prata om alla de ämnen som du kanske inte tar upp med vem som helst eller som ser till att fixa ditt hår när du känner dig som minst nöjd med det ... just DESSA har det där lilla extra för att de delar din värld oavsett hur rolig, tokig eller onormal det än verkar vara och det som gör dem ännu mer speciella är att de styr upp saker och ting så att det blir ännu mer roligt, tokigt och onormalt...

TACK för att ni finns i mitt liv, hade ni inte funnits hade jag varit tvungen att hitta på er!
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar