torsdag 14 juni 2012

BARS ...

Under förmiddagen har jag fotats i samband med de inspelningar som kommer att synas till hösten.
Jag brukar lätt fota mig själv men när jag stod eller satt framför en riktig fotograf då blev jag kanske lite stel =) och så är det även så att vissa delar är lite stela oavsett vad =)

Vi fotade i butiken, på torget och framför rådhuset.

Det gick dock bra och jag tror att A. och U. lämnade Borås med åtminstone några bilder som kan användas... Förhoppningsvis =)
Tyvärr har jag inga av dessa själv då de kommer inte att synas förrän allt startar någon gång i oktober.
Typiskt att när allt kör igång är jag och hämtar vilda hästar i Wyoming =)

Efter fotningen kom Jessicas tjejer så nu leker Nicole, Izabella och Millie att de medverkar i Let´s Dance =)
Vi gick till Navet men det var stängt. Väldigt märkligt anser jag.
Skolorna är stängda, det är inte juli, vädret är inte det bästa och så är en av de få roliga ställen för barn helt closed.
Not good!!! 

Medan flickorna leker har jag en hat och kärleksrelation till de goda bars från Herbalife.
Vill äta alla på en gång!!!




De är godare en vanlig godis !!!
Love them!
Hate them!
En sak är säker: jag lär inte gå ner i vikt ... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar