fredag 22 juni 2012

BLOMMORNA UNDER KUDDEN SAKNAS MEN JAG SER ...

Jag glömde de där rackarna i år igen !!!
Med de där rackarna menar jag blommorna att ha under kudden =) ... 
... MEN vet att om jag ej hade glömt dem så hade drömmen innehållit något à la ...

Josh


Ryan


Bradley


Paul


Mathew


Robert



Helt plötsligt inser jag att ... det är INTE alls konstigt att jag är singel !!! =)
DAMN!!! =)
Läste en artikel där det stod att man måste ha rimliga krav om man inte vill vara singel ...
Kompromissa skall man göra i livet men kompromissar aldrig när det gäller kärlek och så är inte mitt mål i livet att ha ett förhållande.
Känner jag inte DET kan det helt enkelt kvitta och självklart behöver jag inte känna DET för någon som har de utseenden som jag har nu visat =).

Detta är dock min forum, min bubbla och mina drömmar <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar