lördag 2 juni 2012

HÅL I ÖRONEN OCH LADY & LUFSEN

Nicole kom i eftermiddag in i butiken och det syntes hur stolt hon var.
Hon hade vågat ta hål i öronen ...
Det är inte örhängen som är grejen för jag kan tom. tycka att det är finare när man blir större men att våga göra något som man tror kan göra ont is BIG.

Vi tjejer minns när vi som barn ville men inte vågade.
Nu har hon gjort detta och hon tyckte inte ens att det gjorde ont.
Mammas smärt tålighet kanske =)?


Själv ser jag lite ut som Scarface i ansiktet.
Pussade lite på Max men när han rörde sig med tassarna fick jag hans inte allt så trevliga klor i ansiktet.
Nu har jag två röda rivmärken men lite lördagsäventyr är inte så fel det heller.
Imorgon skall Max få manicure =)

Tidigt imorgon skall jag hämta Nicole.
Även nästa vecka blir det lite konstigt med dagarna då det är sista veckan som mitt lilla projekt pågår och sedan kommer livet att återgå till det onormala normaliteten ... =)

En sak slog mig.
Jag måste sluta tacka nej till romantiska middagar som ikväll.
Varför skall jag vara så himla svårflörtad???
Jag måste säga någon JA ibland och visualisera på denna bild för även om jag är nöjd med mitt liv så ser de så otrolig inbjudande ut ... 

När det gäller mat så föredrar jag små genuina ställen med känsla och karaktär framför tjusiga restauranger.
Lyxiga sådana imponerar inte direkt på mig, ibland är jag så enkel att jag förvånar mig själv =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar