tisdag 26 juni 2012

MR RIGHT

Då jag inte har haft ett riktigt seriöst förhållande (seriöst= skriva på fb "i förhållande") =) på 5 år så tror jag att många tycker att jag är en inbiten singel och en som är väldigt kräsen av sig.

Jag är kräsen då jag vill känna DET. Det finns nämligen ingen anledning att ha ett förhållande med allt positivt och negativt som det kan innebära om man inte känner att det känns helt rätt i magen.

Ler därför när man ser att flera böcker har skrivits om hur man kan hitta Mr Right.






Dessa är bara några FÅ exempel på allt man kan läsa i ämnet.
Amazing =)

Existerar han först och främst? =)
Varför verkar målet för så många att finna Him?
Jag vill ju mer att han skall finna mig istället =)

Ja, mycket kan skrivas om ämnet men nu är det dags att filma mina morgonrutiner.
Om någon vettig man ser mig trippa runt med hund och kanin så undrar jag om han vill hitta mig, troligtvis tar han på sig tyglappar för ögonen och går vidare =)
Det krävs en speciell man och de växer inte på träden så klart ... 

Återkommer om ämnet ...

1 kommentar:

  1. Tror tyvärr att MR: right är en illusion...

    Du har väl läst psykologi?
    Vad som slagit mig är att om en man (kvinna) är så extremt perfekt på alla sätt och vis tyvärr kan visa sig vara en narcissist...

    M

    SvaraRadera