fredag 1 juni 2012

SVAR, HALSBAND OCH ... SOFFA

Svaret på frågorna i föregående inlägg är följande:


Idag har jag varit så otroligt trött !!!
Jag har vaknat så otroligt tidigt i flera dagar att en reaktion förvånar mig inte.
Har tagit ut Max som nu leker med Knut och när de blir lite trötta lägger de sig bredvid varandra.
Min lilla söta pälsiga och fluffiga familj.

Ikväll skulle inte ens Bradley Cooper eller Paul Walker få mig att vilja lämna soffan.
Det blir en skön Michela kväll med mig själv som enda sällskap.
Imorgon kallar butiken och vill vara pigg eller ... piggare =)

Idag kom det vackra halsbandet från svenska märket Valerie.
Väldigt mycket men gillar den!


Har fått ett uppdrag, ett sådant som jag skulle kalla för 
mission impossible ...

På onsdag kväll skall jag visst laga en tre rätters middag helt SJÄLV!!!
Nikos !!!!
Jag undrar om det är "Halv åtta hos mig" som jag skall delta i =)

Kommer att ha mardrömmar om detta men som tur är det nära vänner som skall bjudas in, sådana som inte har några som helst förväntningar på mig som kock.
Ni ser, det har sina fördelar att vara ... kass =)

I helgen skall jag ägna en liten stund åt att komma på vilka rätter som skall ingå i denna meny för nu tar jag det som en riktig utmaning.
Om jag skall laga mat för att det skall bli kul och skratta åt mig skall jag se till att detta byts ut till en imponerande känsla över vad jag har åstadkommit... or ... not =)

Djuren fortsätter att leka och jag dricker upp min Peroni sedan igår =)
Hahaha! Klarar inte ens av att dricka en hel öl!!!

Happy fredag till er!
Nu skall jag göra precis det jag vill göra, niente !!!


2 kommentarer:

  1. Underbart med soffhäng emellanåt, eller hur!!?? Jag blev sugen på öl i går när jag läste ditt inlägg, men gav hälften till Lars. Jag är ingen öldrickare heller... Varför när det finns vin? Lycka till på onsdag! Själv är jag "en jävel" i köket! hihi! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja hälften räckte för mig med men måste erkänna att det var GOTT =)
    På onsdag lär det bli åter KAOS och förstår inte varför jag skall göra en tre rätters middag ...
    Att handla lite plockmat hade varit enough =) men what a hell!!! Jag skall klara det ...!!!

    SvaraRadera