söndag 24 april 2011

YTLIGA & MINDRE YTLIGA ÖNSKEMÅL ...

Ett italienskt talesätt lyder:
"Gräset jag vill ha växer inte ens i Guds trädgård ... "
så därför ändrar jag min inställning till 
"Jag skulle vilja ha" =)

Denna söta ring från KumKum är rena godisen för oss tjejer/kvinnor =) men så skulle jag även vilja ha en överraskning i form av en vacker ring... Accessoarer och kvinnor =) 


En kofta eller klänning från en av mina favorit designer:
Missoni


En mysig helg somewhere in the big world ...
Hotellet ser fantastisk ut men är ingen Milano älskare.
Finns så många andra mysiga städer i Italien och i övrig Europa som väntar på att utforskas.



En av mina återkommande önskningar...
Louis Vuitton Galliera PM antingen i med den klassiska monogrammet eller i sommarvarianten.


Och framförallt en vår och sommar fyllda av spänning i sådant där spänning är en rolig ingrediens men harmoni i sådant där den behövs.

Tid med min lilla & tid till lille Knut då inga ytliga önskningar är så viktiga som dem.

Lite ytlighet tar inte bort djupheten ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar