tisdag 19 april 2011

AMAZING HOME !!!

Har lånat ett inlägg från en annan blogg vars adress är:


Anledning till detta? Att jag instämmer med henne angående boendeform ... 
Skulle kunna flytta idag ... =)

Heeej...Jag har hittat ett HUS på nätet, Jag tror jag *dånar*...
och det är inte bara ett hus, utan två och stall (!)
inte en syn man är van att se i Sverige..
hallå, så här vill jag bo!
ja tack, vill ha!
Köket är utrustat med spis från Lacanche, fläkt från Kaptensgården, modell château, två diskmaskiner från Gaggenau, kyl från Subzero.
*oj oj oj*
jisses, vilka ytor! Man kan ju åka rollerblades i köket! ;)

Jag lovar att laga frukost , lunch och middag varje dag!
(med rollerblades)

Den otroliga öppna spisen är nedplockat sten för sten i original från Belgien och sedan fraktat till Sverige och uppmonterad igen *flämt*
Jag vet inte om det fortfarande är till salu men 18.000.000 sek (!) var utgånsbudet. Bara inredningen i detta hus är otroligt påkostat och mycket av det väldigt internationellt. Belgiskt, Franskt och Italiensk, precis i min smak!

"Villa Stenhuset kan användas både för verksamhet, galleri, inredningsbutik, litet exklusivt hotell eller liknade alt. som prestigefyllt boende. ."

-Japp, det funkar för mig! :-D


Vi hörs, jag måste springa till kiosken och köpa alla lotter dom har!!
*haha* drömma kan man ju alltid ;)

Villa stenhuset heter det och ligger i Varberg och byggdes 2006!
*alla bilder är lånade ifrån Mäklarhusets hemsida *

MÄKLARHUSET

Fantastiskt!!
.. nu ska jag drömma vidare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar