lördag 30 april 2011

ATT PRIORITERA TILL ... =)

Tittar runt lite och ser något jag skulle vilja ha ...
En riktig snygg jacka från märket Belstaff som tillhör en av många favoriter.
Finns på www.missgreta.se


och när jag gick in i butiken Jolina i Borås såg jag dessa från Marlene Birger.
 De finns även  på www.missgreta.se 

Önskelistan skulle kunna göras lång.
Ipad, klocka, smycken & more men i slutändan så är det upplevelser som räknas ... =)

När jag och N. var ett par hade vi några vänner på middag hemma hos oss en kväll. En tjej i sällskapet berättade att hon prioriterar att resa vilket jag också glatt instämde med.
N. vände sig mot mig med följande ord:
"Michela, jag skall ge dig en lektion i svenska språket. För att prioritera något måste man prioritera bort något annat, vilket du inte riktigt gör ... "

Och jag undrar vem som har kommit på något så tråkigt som att räkna bort ...

Skulle jag prioritera så skulle jag ta min lilla på en underbar resa, den prioriteringen är hur enkel som helst ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar