onsdag 13 april 2011

FRUKOST MED MATILDE

Denna morgon träffades jag, Melissa, Matilde och mamma på Espresso House för att tillsammans ta en kaffe innan en liten kortare runda på stan väntade.

Kort av den alldeles enkla anledning att det tar ingen tid alls att göra centrum här i Borås men vi myste ändå och gick och köpte några Påskägg ...


När vi kom till Åhlens gick en av Borås personligheter förbi, vände sig mot mig och uttalade "Fy f-n vad snygg du är", något han påpekade en gång för ca 1 år sedan. Då löd kommentaren att jag var en av de tre snyggaste, men nu nämnde han ingen rangordning alls ... =)

Han bankade lite lätt på fönstret för att se till att de skulle öppna då klockan var 9.58. Min lilla syster skrattade lite och sa att "Det där är kärlek, han vill inte att du skall stå och vänta" Hahaha!

Nu känner jag mig väldigt älskad och skall skriva några jobbmail innan jag tar en liten promenad med Knut. Har lite lyxdag idag och skall se till att ringa sådana samtal som ej har blivit av och ordna andra saker som har släpat lite efter ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar