torsdag 14 april 2011

SOCKRIGA BILDER =)

Som tur är känner jag mig något bättre efter några timmar sömn vilket innebär att en underbar (The Secret anda som präglar mig =) dag väntar på att bli upplevd.

Efter jobbet idag skall jag till Nicoles skola för att få se hennes och klassens Påsk uppträdandet och idag har jag från min sida flera som kommer att titta på då även min syster är här.

Riktigt trevligt!

Nicoles pappa har fördelat uppgifterna inför fikat som följer efter sången. Jag har blivit tilldelad att ordna något till kaffet och en gång för ett par år sedan fick jag lite "bakläxa" för att jag hade "överdrivet" det hela... Råkade köpa det där lilla extra som jag ibland tycker är roligt att leverera. 

Vad skall jag fixa till idag tycker ni? 




Har delegerat uppgiften vidare till min mamma som skall baka en sockerkaka men känner jag mig väl tar jag ändå vägarna förbi något kafé också =)

Njut av dagen och försök hålla er ifrån socker ... från nästa måndag dock =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar