söndag 10 april 2011

STADSPARKEN

Klockan 10 bestämde vi träff på Viskan med de andra Castellari tjejerna och då hade vi hunnit ta en Kype runda med Knut så att även han får ta del av fördelarna med ledigheten.

Underbart att få sitta ute och njuta av en god latte. De små njutningarna i livet är i slutändan de som räknas och som gör vardagen lite lyxigare.

Min lillasyster är numera mamma, otroligt!



Sedan gick vi till Stadsparken där en ung och trevlig pappa fick bevittna när en mormor gungar en docka... Han lovade med ett leende att inte sprida detta vidare ... Något han dock inte visste är att jag själv gör alltid det =)


Och så körde Nicole och jag en liten tävling som hon självklart vann!


Nu skall vi ut igen!

3 kommentarer:

  1. De stora njutningarna i livet ska inte heller underskattas =)

    Fredrik

    SvaraRadera
  2. Det gör jag inte heller men försöker mig på lite ödmjukhet =)

    SvaraRadera
  3. Ödmjukhet är en av de stora =)

    SvaraRadera