söndag 17 april 2011

FULLSPÄCKAD SÖNDAG =)

Nu har vi ätit en onyttig frukost i Villastaden med mamma, Melissa & Matilde. 
Vi har pussat lillan och kramat henne hårt då det dröjer nog några månader innan kusinerna Nicole & Matilde träffas igen.
Själv får jag en chans till imorgon när de hälsar på i butiken.
Otroligt vad den minsta Castellari flickan strålar of lycka när Nicole visar sig framför henne.

Kärlek ...



Nu skulle de dock äta och vila en stund för att sedan umgås på Djurparken med min morbror & fru.

Själva går vi istället på bio med Nicoles kompis Holly och filmen som vi skall se är ingen annan än den uppmärksammade "Hur många lingon finns det i världen".
Har redan a priori en känsla om att vissa tårar kommer att rinna på mina kinder ... men tröstar mig att det är sådana feel-good tårar som ibland behövs för att få lite perspektiv på livet.

.
Efter bio har vi ytterligare en show inbokad denna helg. Den konserten som vi skulle ha sett i vintras och som blev då inställd går av stapeln ikväll så tonight väntar EMD !!!


En söndag som kännetecknas av ren underhållning och även som vuxen ... klagar jag inte alls ...
Hoppas att ni njuter av det vackra vädret ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar