söndag 10 april 2011

SINGELTYP TEST =)

Nu har vi kommit in igen & medan min lilla skall leka med sin kompis här hemma skall jag passa på att städa då hemmets behov av städning syns så mycket tydligare när solen tittar in ...

Skall dock även ägna mig åt min lilla Cosmopolitan som alltid bjuder på lite mindre djupare läsning men likaväl så otroligt underhållande.


Testerna som finns i sådana här tidningar har självklart ingen stor validitet & realiabilitet men det kan ändå vara lite roligt att genomföra dem.

Vilken typ singeltyp är du? löd frågan vars svar skulle komma efter att jag kryssat i de påståenden som stämmer bäst in med mig själv. Av 22 påståenden kunde jag dock kryssa i endast 3 av dem och dessa visar sig ha olika färger.
Är därför lite lila (analytikern), lite blå (familjefanatikern) samt lite grön (karriäristan) men vet inte om endast en prick av varje färg gör mig till dessa ...
Slutsatsen är nog att jag är ingen av dem och anser själv att det som passar bäst med min persona är 
begreppet freemale som i följande artikel i Aftonbladet beskrivs på följande sätt:

Vill du läsa vidare om Jan Macvarish forskning samt slutsatser så länkar jag till följande:

Michela: freemale until Mr Right founds me ... if he does ...  =)


Olika scenario:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar