söndag 24 april 2011

SÅNGER JAG ÄLSKAR FÖR DE MINNEN DE PÅMINNER MIG OM ...

Musik & dofter kan få oss att gå tillbaka i tiden till speciella stunder, stunder som oftast är förknippade med romantiska & passionerade ögonblick, ögonblick av skratt men kanske även av tårar men ögonblick som vi alltid har med oss i våra underbara minnen & som plockas fram direkt när tonerna av dessa låtar spelas för oss ...

Tack M. för att ha varit föremål för mina första romantiska tankar...


Tack A. för att ha varit min första stora kärlek med glimten i ögat.


Tack G. för att du visade mig att kärlek eller en variant av den kan =) upplevas under 2-3 dagar på en sandstrand på Phi Phi ...


Tack N. för allt och för att du har "gett" mig det bästa i mitt liv ...



Det var några av dem ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar