torsdag 21 april 2011

SÄNGEN ISTÄLLET FÖR TUPPARNA ...

Nu är det många som kommer att gästa Grand denna kväll & natt för den "berömda" tuppsvanskvällen eller vad den heter =) ... 

Har faktiskt inte gästat denna tillställning en enda gång tror jag av den enkla anledning till att vissa saker inte lockar alls medan det som lockar är det som många skall göra i helgen ... Åka iväg och må bra av umgänge med familj & vänner ... Har dock vissa aningar att min Påskhelg inte kommer alls att bli tråkig...  Många som kommer att förgylla den ... =)

Istället för att se ut på följande sätt inatt:


Blir det istället följande bild som är den sanna:


Tupparna på Grand klarar sig nog mer än galant utan mig och jag utan dem så lillan & jag säger snart godnatt till er med våra magar fyllda med chokladhjärtan =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar