onsdag 13 april 2011

MELISSA LAGAR MAT ...

Tredje kvällen denna vecka som jag äter kvällsmat =)

Detta låter som något som ni kanske gör varje kväll men för min del är sanningen en annan.
Min syster som är på besök från Italien lagade mat till oss och mums ... 


Att jag inte är intresserad av matlagning eller mat över huvudtaget vet ni som har följt mig.

Jag lever på socker och sallader vilket självklart inte är den optimala kosten och undrar hur jag hade sett ut om jag verkligen hade skött detta.

En känd allmän generalisering kring italienskor är väl att de lagar mat dygnet runt vilket får mig att inse att jag är väl som vanligt det där undantaget som bekräftar regeln ... =)

Åkte hem tidigt då jag känner mig lite febrig, något jag verkligen inte vill bli.
Med hjälp att italiensk aspirin skall jag nu inta min plats i sängen.

Buonanotte ...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar