lördag 30 april 2011

UTEKVÄLL PÅ GRAND


Igår kväll blev Ann-Louise & jag inbjudna till en god buffé på Grand med lite utgång som följd.
Riktigt trevligt att bara sitta och prata lite, dricka vin & kaffe för ja, om sanningen skall fram så var vi några som efterfrågade just lite av denna svarta dryck istället för att fortsätta med alkohol intaget... =)


Många olika samtalsämnen behandlades under kvällen så som alltid när ett gäng kvinnor samlas runt ett bord.
Efter maten fortsatte vi till andra delen där + 30 är temat på fredagar.
Det sägs att dessa kvällar är väldigt populära & visst fanns många där ... men ...

... men insåg en sanning utan utrymme för några större modifikationer... Det finns en anledning till att jag inte har varit på Grand sedan över ett år & till att jag ej kommer att göra det på kanske ett år ...
Ibland känner man sig bara inte "hemma" och några av mina väninnor kände nog likadant. 


Oavsett Grand eller inte så kan jag dock inte annat än att le när jag inser hur lycklig skattad jag är som har sådana fantastiska vänner!
Grazie, mille grazie!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar