fredag 15 april 2011

PÅSKUPPTRÄDANDE

Börjar med ett inlägg om gårdagens Påskuppträdanden där Nicole tillsammans med alla andra tvåorna i skolan bjöd oss på riktig underhållning.

Med mig denna gång hade jag förutom mina alltid fantastiska Louise & Petter även mamma, min syster & Matilde. Trevligt att Melissa kunde vara med...

Efter skratt och applåder var det dags för alla att samlas för att fika. Alla föräldrar hade med sig fika och så även vi. Självklart hade jag sett till att Nicole fick njuta av en egen fin cupcake som var alldeles rosa med ett litet gult påskägg på =)



Och så får man säga adjö till vännerna då Påsklov väntar nu ...


Ikväll har vi varit hos mamma, Melissa och Matilde för att äta lite pizza efter att jag jobbat klart och när vi kom hem bestämde Nicole & jag att åka till hennes kompis Agnes som imorgon åker på semester. Vi ville leverera lite Påskgodis till henne i tid ... Vi lovade även hela familjen att återkomma nästa år med kaninöron på oss =)

När jag googlade kom jag fram till följande hemsida.
Har man små barn så kan det vara svårt att motstå några inköp =)
Vill bara varna känsliga läsare ... =)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar