tisdag 31 maj 2011

THIS DAY ...

Morgonen började med sång till vår lille Knut och Nicole gick och berättade för honom att han numera har nått den respektabla åldern 21 år då jag tidigare hade förklarat för henne hur man räknar hans ålder i hundår.

Efter att ha lämnat Nicole i skolan och Knut hemma så gick jag till Viskan för en stund ute i luften. 
Syre är något man verkligen behöver när man är inomhus hela dagar.

När jag får möjligheten till detta så älskar jag att starta dagen precis här med alla de som dagligen samlas för lite kaffe och gemenskap innan plikten kallar på oss alla...




Efter jobbet var det snabba steg då jag vet att min lilla väntar på mig.
Hon vill att man skall vara där 10 minuter innan man har kommit fram =)

Tillsammans med Nicole och kompisarna Holly & Agnes gick vi till Stadsparken där vi njöt av var sin glass... (glömde att jag bantar =) 
På våra sköna handdukar från Raffe som vi köpte i USA blev Knut kliad i flera minuter av mig medan flickorna lekte...

Tror att han njöt och att han tyckte att detta var den bästa födelsedagen ever.
Sometimes the best things are the most simplest & sometimes not =)




Nu ... matlagning?
Tror inte ens på mig själv så ingen idé att jag ens försöker mig på sådana lögner =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar