måndag 16 maj 2011

MY LITTLE MONKEY ... =)

Idag var det dags för utvecklingssamtal och det var med glädje som vi fick reda på att målen uppfylls...   Skolan liksom resten av livet består nämligen av sådana ... 

Nicoles pappa log lite när fröken förklarade hur de lär barnen att räkna minus.
Insåg efter ett tag hur de gör men det tog den minuten som gjorde att N. skrattade och skakade på huvudet ... Vi har tidigare bott tillsammans i 7 år så han är van ... =)

Hahaha! Jag räknar på italienskt vis och vill påminna att bokföring kommer ursprungligen från Italien så mitt sätt måste helt enkelt vara det korrekta? =)

Med glimten i ögat och ett leende på läpparna lämnade vi skolan och hem hade jag med mig även Holly & Agnes som lekte här med Nicole i dock endast strax över en timma då vi sedan gick till S. för att bli fina i håret.



Nicole fick 6 stjärnor i håret så nu kommer jag att somna i tron att jag befinner mig i himlen...
Här hade jag inte sett att hon hade ändrat till 4 kort så jag är helt stilla medan min lilla apar sig bredvid =)


Hoppas att ni har haft en helt underbar start på veckan !

Nicole vill att jag skall skriva om att Knut har fått gnocchi som middag ikväll då jag hade glömt att köpa hundmat =)

Från vår lilla speciella och annorlunda familj en stor kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar