söndag 22 maj 2011

BADHUSET !!!

Trots att det är söndag inledde vi med några timmars jobb för att sedan ta oss till badhuset.
Hade lovat min lilla och hennes kompis Agnes att själv bada idag och visst gjorde jag det !!!

Iklädd i min vit-guldiga bikini intog jag simbassängen och simmade i 30 minuter. Helt underbart !!!
Mindes vattnet som kallt och hela grejen som något äckligt men idag kändes det som om jag hade kunnat vara där i flera timmar.



Lite folk, lagom temperatur och så det sköna att simma ... Det är något speciellt med vatten. Säger jag att det är sensuellt så kommer ni nog att tycka att jag är konstig men Freud hade nog instämnt. Kanske för att han själv hade sina märkliga och omdiskuterade teorier kring libidon men ja, vatten är för mig något vackert, skönt och ... erkänner, sensuellt ... =)

Skall absolut se till att mina besök blir oftare för att varför inte satsa på en gång i veckan?
Fantastisk motion för hela kroppen!

Erkänner att jag igår beställde en bikini som jag inte kunde motstå även om prislappet sa "motstå mig" =)
Tittade in på Nelly.se idag igen och den är redan slut. 
Ibland är det bra att vara impulsiv ... Överdelen är nog liten men skall nog trycka in mig där för att den är sååååå fin !!!

Nu leker flickorna innan Agnes blir hämtad runt 17 tiden och jag ... dammsuger och bloggar =)

Arrivederci !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar