tisdag 24 maj 2011

LEARNING BY DOING =)

Tired, tired & tired.
Linserna har torkat nästan efter några timmar framför datorn men nu skall de av då jag måste sova ett par tre timmar.

Att jobba med kommande webshop verkar vara något som tar tid.
Fick en liten manual av S. men efter 3 minuter körde jag fast på första meningen...
Svenska är inte mitt modersmål tröstade jag med men den ursäkten är nog inget någon går på numera =)

Ringde, S. log och sa till mig att trots att klockan var runt 20.30 så var han fortfarande på kontoret. Jag var välkommen.
I fucsia Juicy mjukis byxor, Uggs och rosa fodral till datorn såg jag nog ut som den som lever upp till de förutfattade meningar som finns kring blondiner med ____ 

Log åt detta och insåg att ... who cares? Någon måste ju underhålla =)

Saken blev nog inte bättre när jag förklarade att min Iphone var nu lagad efter att ha ramlat i toalettstolen ... Varför skall jag egentligen berätta vissa saker? =)

I vilket fall blev jag faktiskt något klokare och har lyckats med den stora bedriften att fixa några av flera bilder på egen hand nu när jag har kommit hem... Får hoppas att jag kommer ihåg allt även imorgon då många varor skall läggas in...

Jag som knappast kan spara en fil ... =)
Learning by doing heter det och genom att doing flera gånger så kanske kanske att det sitter =)

Godnatt från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar