fredag 13 maj 2011

KNUT TAKES A SHOWER ...

Inatt måste jag ha haft en riktig influensa då jag vaknade helt genomsvettig. Duschade och slängde kläderna i tvättkorgen ... 

Låg i sängen mer eller mindre hela förmiddagen. Istället för att sysselsätta mig med något positivt som läsning av en bra bok fastnade jag framför datorn. Otroligt vad mycket tid man kan spendera framför den utan att egentligen så mycket händer ...  =)
Tidfördrivande dock när man inte kan eller vill göra så mycket annat.

När jag väl kände mig bättre så gjorde jag något som jag borde redan ha gjort för några veckor sedan.
Duschade & shamponerade noggrant  Knut som jag tror uppskattade denna spa behandling ...

Före ....



Nyduschad ...


Nu har jag borstat honom så att han har blivit några gram lättare och han gömmer sig strategiskt under bordet så fort han ser borsten numera ...  =)

Det är inte alla som står ut med lite pina för att bli ... fina? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar