fredag 20 maj 2011

SEX APPEAL & CURVES

En av mina absolut favorit citat har den italienska primadonnan Sophia Loren uttalat:
 


"Sex appeal är 50% det du har och 50% det andra tror att du har"

Detta innebär kortfattat att om du får andra att tro att "you have it" så är det så till 50% ... =)
So easy ...

Vad är egentligen sex appeal? Vem känner du i din närheten som har det? 
Hur yttrar den sig? Hur får du andra att tro att du har det om du nu vill att andra skall tro att du har det? =)
En rätt så intressant fråga där svaret är säkert olika.

En ödmjuk säkerhet, håret, blicken, sättet att röra sig, sättet att tänka.
Sex appeal... Något som kan klassas som negativt hos vissa, något som klassas som positivt för oss andra =)

Kurvor ...


De där kurvorna är bara att glömma så jag hoppas att det inte riktigt hänger på bara den bakre delen för då är det ... kört =)

Min väninna S. köpte dock till mig en låtsas rumpa när vi var i Rio de Janeiro.
Brasilianska tjejer är kända för de partierna så S. ville inte att jag skulle skämmas =)
Problemet var att när jag satte mig så åkte den upp i ryggen och så hög rumpa har knappast någon hur genetiskt lyckligt lottade de må vara ... =)

Se vilken bakre del jag fick med den =)


Men utan den lyften så är den inte lika putig =(


Nu skall jag köra några utfall ... Suck =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar