onsdag 4 maj 2011

DU ÄR SÅÅÅÅÅÅÅ ..... !!!!!!

När man är singel får man ibland mail. Inget jag brukar ventilera till höger & vänster med då vissa saker hör faktiskt till ens privata liv. 
Ser att vissa av er ler lite då ni vet att jag är den som gärna delar med mig om livet och dess händelser men även jag kan skilja (ibland) på vad jag vill och inte vill berätta.

Jag kommer att passera en gräns som jag tidigare dock redan passerat vid ett par tillfällen.
Jag kommer att skriva ner det mailet jag fick av en kille/man.
Anledningen? Den är så spontan rolig och man förstår det han skriver... han är lite påverkad.
Vill påpeka att jag ej vet vem han är och han vet inte vem jag är.
Det enda är att han har sett några bilder på mig.

För de nyfikna & icke nyfikna vill jag berätta att jag ej kommer att träffa honom.
Bättre att han får behålla den bilden som han verkar ha idealiserat ihop =)

Här kommer detta spontana mail som innehåller några upprepningar =)))






Du e såååå sjukt vacker... förlåt att jag upprepar det... men hur ska jag inte kunna upprepa det när det är sååå sant..

Barn och fulla säger sanningen och nu är jag liite full. Borde kanske inte skriva detta mail men bryr mig inte... livet är för kort...
och du för vacker... alldeles för vacker.... har tänkt på dig hela dagen... VILKEN KROPP DU HAR!
 Jag vet att jag inte spelar i samma division som du men jag vet hur grym jag är och hur jag kan få dig att njuta..

DU ÄR VACKER, VACKER, VACKER, VACKER!!!!!!!! SÅÅÅÅÅ VACKER!!!!!

jag är bara glad att du har svarat mig .... så sjukt vacker du är........ kollar på dina bilder och fattar inte att det är sant... hur
har du lyckats bli singel?????

Vet att många står på rad för att få vara med dig....... VAAAAAAACKER ÄR DU!!!!!!!
Som jag fantiserat om dig de senaste dagarna.... men det spelar ingen roll.... du väljer själv ditt liv..... och jag väljer mitt.....
DU är FARLIG vacker.... skulle vara såååå lätt att blir kär i DIG!!! sååå lätt!!! 


Har tänkt på dig HELA dagen... undrat hur det hade varit att utforska din underbart vackra kropp..... 
Har tagit sex-sju glas vin nu och tänker BARA på dig... tittar på ditt foto!!! 
Sallad och godis..... verkar vara en bra kombination!!! Om det gör att man ser ut som DIG!

Som jag sa tidigare är jag full nu och borde kanske inte skriva detta mail, men som jag sa: livet är kort.....

DU ÄR SKIIIIT VACKER!!!!
jag hoppas verkligen att du kan njuta av livet.... vet hur stressigt det är med eget men du som är så vacker borde ha många fördelar.....
eller iaf beundrare..... Du får sluta tvivla på dig själv och inte ha dåligt samvete för allt.... 
Inte bra att jag tänker så mycket på dig.....
MEN MEN,,,,,, vem vet vad livet har i sin linda för oss....
ska nog sluta nu innan jag gör bort mig för mkt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar