lördag 7 maj 2011

NATUREN EKAR

Vad är frihet?
Ropar & orden ekar som en påminnelse om att det som sägs mottages även om ingen åhörare är där för att lyssna.

Naturen har öron och samtalar med dig, naturen vill att vi skall förstå när vi inte förstår, naturen vill läka de såren som inte syns men som finns där, naturen vill förena sig med oss när vi tar avstånd.

Ibland undrar jag det som många före mig har undrat:
Vilka är vi egentligen?

Ibland känner jag mig som en fånge i en värld som är för liten ... 
Hoppas att det inte bara är jag som känner och tänker denna lördag kväll =)

Har inte druckit ngt alls men nu skall jag sova för att starta söndag morgonen med lite löpning följd av det som skall bli en riktig mysig söndag.


Många böcker har skrivits under författarens sömn.
Då har vi inga mentala låsningar, manifesta & latenta drömmar väntar på att skrivas och att bli tolkad.
Så lätt ibland ... Så svårt ibland ...

Nu skall jag förbereda hjärnan till att minnas ... för där finns min story ...
Godnatt ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar