fredag 3 augusti 2012

VI SKRATTAR !!!!

Häromdagen hittade jag en så söt bild på något man kan göra med enkla jordgubbar och tänkte att dessa skulle bli den perfekta fika för denna fredag kväll när Nicole är hos mig...

Även om det kanske ser mer ut som en Jultema så spelar det ingen roll då det går nog inte ens att se att de jag själv har gjort är just Tomtar =)))))


Är du redo för att se hur mina blev??? =))))


Varje gång jag tittar på bilden på mitt verk brister jag i ett gott skratt och tårarna rinner pga alla skratten. 
Nicole tyckte dock att de var riktigt goda men är nu trött på att se mig skratta så =)

Vad tycker ni?
Allvarligt är inte mina unika??? =)

Nu har ni om inte annat fått ett trevligt tips på vad man kan göra med era svenska jordgubbar =)
Kram så länge, jag måste fortsätta gråta lite till =)))))

4 kommentarer:

  1. ja, matlagningen kanske inte är din grej trots allt...
    Jag som inte ville tro dig :)

    Stod det i receptet: Byt gärna ut de små fröna mot jättepistiller? :)
    Ett gott skratt dock, tack för att du bjuder på dig själv

    Mvh,
    R

    SvaraRadera
  2. Hahaha!
    Vad skall jag säga till mitt försvar om inte att smarties lät godare än frö??? =)
    R som i _____ ? =)

    SvaraRadera
  3. Mycket låter gott men ibland så är "less is more" :)

    R som i han du ALLTID glömmer namnet på...måste seriöst arbeta på min profilering, trodde att du alltid tänkte på mig :D

    Ha en fantastisk dag,
    R

    SvaraRadera
  4. Hahaha!

    Jag och namn ... Riccardo? Rooney? Robert? Romeo? =)

    SvaraRadera