lördag 25 augusti 2012

VÅR MYSIGA INNEGÅRD

Då jag håller på och röjer lite här hemma så har jag gått några vändor till vinden för att ställa in saker som bara är "i vägen". Nu skall mycket bort minsann!!! =)

När jag gick till vinden såg jag hur fint det har blivit på vår mysiga innegård nu när den har målats om under de senaste 2-3 veckorna. 
Älskar denna lilla oas mitt i centrum och även om jag hade önskat att min/vår lägenhet hade varit större så är den så söt och tjejig!
Helt perfekt egentligen till vår lilla familj <3




Nicole har gjort underbara söta kakor i lera som jag nu blir bjuden på =)
Mums? =)


Imorgon är Nicole tillbaka hos sin pappa med familj och jag drar till Stockholm över natten så nu skall jag minsann tvätta håret.
Åter sent på måndag kväll men kanske kanske att jag bloggare lite på vägen =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar