lördag 4 augusti 2012

FRÅN DOG ARTIST ...

Det var en trött hund och en jobb sugen dotter som vaknade imorse samtidigt som mig.

Idag jobbade Nicole, Knut och jag nämligen i butiken och Nicole längtade så att hon och Knut väntade utanför fönstret medan jag skulle packa i väskan alla saker som skulle med ...
Knut tillhör välkomstkomiteén i butiken och den som underhåller vuxna och barn,
Nicole är den som står i kassan och jag är en s.k. allt i allo =)

Här knackar lillan på köksfönstret för att jag skall vinka åt Knut...
My little family <3


Apropå Knut måste jag visa vad som kom med posten igår.
Ett läckert halsband och koppel i en fantastisk blå färg från det kända svenska märket Dog Artist vars VD och designer är Tanja Fylking som Jessica & jag träffade på Formex mässan i vintras.

Äger man en hund och är en kvinna som gillar accessoarer så vill man så klart ha sådana även till sin pälsiga familje medlem.


Knuts blåa outfit har redan fått några smickrande kommentarer idag och den kommer nog att användas mer än det Louis Vuitton koppel som han fick i present när jag var i Paris i januari.

Dog Artist gör flera olika hundaccessoarer som sticker ut från övriga.
Se denna säng!


Den är helt enkelt bland de finaste jag har sett.

Om du är nyfiken på accessoarer till din hund, på inredning, kläder, tapeter och mycket annat så rekommenderar jag en titt på sidan: 
som säljer via sin web sida en otrolig varierande sortiment på ting och kläder.
Se tapeterna på sidan, love them ...



Se även denna koppel i exklusiv design.


Nu skall jag ner till City och handla lite för kvällen är ung och lillan och jag skall ha en riktig skön kväll.

Kram så länge !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar