lördag 11 augusti 2012

GULLIGT !!!


Klockan är bara 20.30 och jag skulle kunna lägga mig nu då natten som har varit innehöll bara några få timmars sömn.
Periodvis fick jag blomsterleveranser kanske 3-4 ggr i veckan. Ibland tyckte jag nästan att det var lite pinsamt men nu skulle jag uppskatta det pinsamma för det var länge sedan någon skickade blommor till mig.

Jag tog saken i egna händer och skickade lillan till Buketten för att köpa blommor till oss och hon kom tillbaka med dessa... <3


Efter att ha jobbat hela dagen i butiken gick vi tillsammans med Knut och Charlie (som vi passar några timmar) till Ramnasjön för just en kvällspromenad med lite frisk luft.
Det blev 4 kilometer i långsamt tempo men alltid 4 kilometer =)

Vi såg en liten bebis hare och två ungdomliga sådana =)
Älskar att se djur i naturen, får en sådan skön känsla och energi av det ...

Apropå djur se hur du kan garnera din bruschetta ... Visst är det hur gulligt som helst?
Då jag misslyckades med mina jordgubbar som skulle bli små söta Tomtar försöker jag inte ens på mig denna konst på bröd men kan inte annat än att le när jag ser dem.

Om någon av er läsare får inspiration av denna bild och tänker göra detta i verkligheten hoppas jag att ni kan skicka mig en bild =)


Nu skall jag fixa lite och så skall jag somna i famnen på min dotter.
Ombytta roller ikväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar