söndag 5 augusti 2012

TAPAS OCH PALJETTER ...

Ikväll kom min kollega tillbaka till Borås efter 9 mysiga dagar i sin stuga.
Skönt att ha henne tillbaka för det är verkligen skönt att vara två i butiken och med alla leveranserna som kom i veckan har jag saknat henne a lot =)

För att fira att semestern är slut för henne och min får istället vänta till hösten tog vi våra tjejer till mysiga Babbel för att äta flickornas favorit: kycklingspett med cris cut potatis och vi lite tapas.
Här hänger Nicole i baren med Millie (som dock inte syns i bild) efter att ha njutit av middagen.


Imorgon väntar ett fullspäckat schema i form av två dagars inspelning, de sista kompletteringar innan ni får snart se vad det är vi har varit med om och på onsdag kl. 7 på morgonen åker Jessica och jag till vackra Köpenhamn för att strusa runt på mässorna kring Köpenhamns Fashion Week och där vi bland annat lägger några av våra inköp.
En ny vecka med mycket variation och där en hjärna som skall vara vaken och tänka är nödvändig för tro oss, att ha butik handlar inte bara om att sälja kläder ...

Ikväll tog jag på mig paljett linnet i blåa och silvriga toner som kom för ca en vecka sedan.
Den får även följa med till Köpenhamn och kommer att vara perfekt till slitna eller mörkare denim.


Imorgon eftermiddag skall Fazli och jag göra en spännande sak så jag lovar ett inlägg senare imorgon kväll...
Jag säger bara Butch Cassidy och Sundance Kid =)
We will show you tomorrow =)




2 kommentarer:

  1. Such mother, such daughter :) ni är verkligen fina ...ha en riktigt skön och intressant vecka ... Kram G

    SvaraRadera