tisdag 21 augusti 2012

HOS LIVING GENERATION!

Vid 23.30 "landade vi" här i Borås med buss då vår färd tog oss till Alingsås med tåg och därifrån var det buss som gällde.
Små roliga saker inträffade där men jag återkommer till dem under morgondagen =)

Vill dock visa lite av de inköpen vi har gjort idag.
Vi startade med besök hos Living Generation som säljer det amerikanska brand FRYE som många av er har uppskattat för sin coola vintage stil och en look som verkligen passar i vår butik.

http://www.livinggeneration.com/contact/


Vi beställde läckra sneakers, boots och väskor.
Vilken kvalité & känsla!!!


Så fort jag såg den kände jag det där pirret som väskor kan åstadkomma i min kropp =)
Självklart visade det sig att denna var mode bloggerskan Sofies favorit vilket inte förvånade mig.
Tre är beställda för omgående leverans <3


Ett nytt märke vi köpte in är detta italienska brand.
Tre vårjackor i tre tvättade färger!


Jag försökte göra mitt jobb som bloggerska och fota lite här och där... =)

Jeans Dondup
Skjorta i 100% siden från Dondup
Stövletter från Ash


Caroline som tidigare jobbade för märket Valerie är nu en av delägarna i Living Generation och står för den kvinnliga touchen bland de olika snygga märken.


Söta underkläder från Italien är beställda =)


samt några söta shorts och långärmade tröjor från samma märke.


Den här väskan kommer i november.
Pris: 1999:- 
Visst är den hur fin som helst? 
Jag bara älskar den!!!!
Som ni förstår har jag svårt att inte gilla läckra väskor <3

Jessica säger att jag får en speciell röst när jag ser en väska jag gillar och det där ljudet hörde hon vid några tillfällen idag =)


Kan säga att vi kommer med stor sannolikhet att köra en begränsad
"Boyfriend corner" med några få utvalda plagg till Han ...

Nu säger jag godnatt då klockan är över 00.30 och jag MÅSTE röra mig lite innan butiken väntar ... =)

2 kommentarer:

  1. Åh vad spännande...mycket fint på ingång alltså :)
    Den där väskan vill jag oxå ha, såååå snygg alltså!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen fantastisk fin!
    Skriver när den kommer in =)

    SvaraRadera