lördag 26 mars 2011

DONNA

Som italienska uppskattar jag kvinnlighet & manlighet.

 Jag uppskattar skillnaderna och värnar om dem. Med detta menas dock ej att jag tycker att kvinnan skall vara i köket medan mannen är i garaget ... Nej, med detta menar jag att den som gillar att vara i köket tar den rollen, man förhandlar & fördelar & kommer man inte överens så får man turas om. 

Med mitt uttalande menar jag istället att trots att jag är en kvinna och trots att jag ej har några som helst bisexuella drag så tycker jag att det inte finns något vackrare än oss kvinnor.
Oavsett vad männen tror eller vill tro så är det vi som har ofta makten, den makt vi har fått genom det sociala spelet som vi så subtilt kan spela...

Njut av att vara kvinna, ta på dig det som du själv anser är sexiga underkläder och njut av att vara den du är, inte för att någon skall nödvändigtvis se dig i dem men för att du själv vet detta om dig själv.
Det handlar inte om att vara billig eller dyr, det handlar om att bejaka en naturlig drift inom oss.

Ikväll efter att ha putsat några fönster, tar jag på mig Victoria Secret och njuter av att städa i min lilla utstyrsel, inte för någon annan men för att jag är nöjd att vara den kvinna jag är ... 
Även om du kanske skall tycka något om detta så är detta jag och med lite bakgrundsmusik går jag runt i min lägenhet ensam i underkläder och sjunger med ...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar