fredag 18 mars 2011

SPRUCKNA JEANS

Det var ett tag sedan jag skrev men jag har haft fullt upp med kommande invigning av min och min väninnas butik.

Långa dagar i själva butiken men sedan även på hemmaplan då det har blivit inlägg till butikens blogg och annat. Det är dock en sådan trötthet som leder till ett leende på läpparna då man sysslar med något som leder till vår egna butik.

Idag började dagen dock på ett litet roligt sätt då vi skulle städa, packa upp och prismärka till en början och sköna kläder var vad vi hade sagt att vi skulle ha på oss. Tog på mig mina skönaste jeans och K. som jobbar som snickare frågade mig om jag hade rosa trosor. Till min förvånad stämde denna fakta =)
Han & AL log lite då mina jeans hade visst spruckit lite i bakre delen.

Hahaha! Ingen mer fika? =) Never?
Detta citat finns på våra kassar och bilden tog vi i Göteborg.
Lite roligare när det är personligt och eget...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar