lördag 12 mars 2011

ELLE MACPHERSON

Vaknade strax före kl. 6 trots att det är en lördag morgon. Inget att förvåna sig gällande mig, är av fakta en morgonmänniska och just nu njuter jag att sitta och skriva här denna tidiga morgon.
Morgonen är magisk, älskar den...

I vilket fall började bläddra i en bilaga här i sängen och trots att jag är heterosexuell (även det är ett faktum =) så måste jag säga att när en kvinna är vacker skall detta få uppmärksammas och jag vill uppmärksamma Elle Macpherson vars bild pryder tidningen här bredvid mig.

Denna vackra kvinna är 46 år !!!
Hur många unga tjejer skulle inte vilja se ut precis som henne? 
Inte bara unga för all del =)

Inte för inte så har hennes kropp kallats för "The Body" under alla åren sedan hennes karriär tog fart.
Det som dock fick mig att lägga in bilden är själva stilen.
Avslappnad hippievänlig och denna stilen kommer absolut att vara en favorit.


Enkelt men genomtänkt. Och som jag alltid har sagt finns det inget vackrare än ett par slitna jeans och ett vitt linne på kvinnor och vit t-shirt på killar.
Trots att jag skall nu stå i butik och sälja bland annat kläder så är själva poängen ändå den:
klä dig efter din dagliga mood.

Och med denna bild framför mig kan jag inte annat än att välja att snart gå ut och ta mig en liten morgonlöpning med lille Knut. 46 år är siffran som ekar hit till Borås ... 
Never more than 40 sägs det och när det gäller Elle får jag nog allt hålla med.

Arrivederci !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar