tisdag 22 mars 2011

MINA KÄRLEKSTULIPANER

Igår kväll hände något väldigt mysigt som fick mig att bli tårögd.

Nicole & jag var på City och hon hade för några dagar sedan hört mig säga att jag aldrig får blommor, något jag sa lite med glimten i ögat och kanske för att jag just då i det lilla korta ögonblicket tyckte att jag var värd & önskade lite gammaldags & klassisk uppvaktning. 

När vi gick förbi tulipanerna på City sa hon till mig att ställa mig på ett visst ställe och sedan såg jag henne gå tillbaka till blommorna och där stod hon och räknade några mynt hon hade i fickan. Den synen och hennes leende när hon tittade på mig och sa "jag har råd" kommer jag aldrig att glömma...

Att hon dock hade räknat på något annat som var betydligt billigare hör inte till historien =)
Jag blev & är sååååå glad över mina rosa/röda tulipanerna som just nu står på bordet i vardagsrummet.
Tur att jag har min lilla =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar