lördag 12 mars 2011

NERVOSITET

Jag har sagt och stått fast vid att jag aldrig blir nervös. Har tom. ställt mig och andra frågan om man kan bli av med någon nervös cell ... Om detta är en möjlighet så har jag nog råkat ut för detta ...

Min fråga kanske låter märklig men trots olika situationer där man vanligtvis känner något så har jag känt mig lugn och sansad. Det kan vara allt mellan att simma med hajar till en dejt med någon man aldrig har träffat tidigare, från en intervju till en väntan på något spännande besked.
Lugnet har infunnit sig oavsett.

Häromdagen blev jag dock själv förvånad över att jag kände mig generad. Jag generad? Det händer ju som sagt aldrig men hade kanske ätit för lite socker den dagen?
Oavsett anledning till min reaktion så är jag glad att den där nervös cellen finns kvar, den får mig att känna mig normal och mänsklig =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar