lördag 26 mars 2011

UPPDATERINGAR =)

Mycket jag har missat att skriva på min privata blogg men då många saker har skett i dagarna som varit & är så har min egna sida fått komma lite efter.
Dock några små uppdateringar...

Invigningen av vår nya butik gick väldigt bra & detta tack vore att så många snälla människor ställde upp för oss med sin tid. Ibland känner man verkligen av att vi alla har så mycket att ge.
Invigningen började vid 18.30 med min kära vän Anders som välkomnade vid dörren, Klas från Vinci som stod i "baren" där han serverade vin, öl samt alkohol fri alternativ samt Grönis som spelade musik för oss alla. 

Vi bjöd på matmuffins samt goda cupcakes som Café Orion hade gjort till oss. Fantastiska att se på & goda att äta.



Vid 19 tiden bjöd vi på en modevisning där vi visade upp 10 outfit som vi hade komponerat efter eget tycke.
Kvällen kändes åtminstone från min sida som en trevlig sådan. Avslappnat men med stil om ni förstår vad jag menar ... =)

Hemma hos mig väntade en underbar påse från min väninna Eva. En söt liten blomma & kort från Espresso House. Min latte är räddad =) 


Stora höga vackra vita rosor kom med bud & vilka rosor ... 


Min önskan om att få blommor har visst gått fram inte bara hos min dotter =)


Om 30 minuter är det dags att inta butiken för lite städning så hoppas vi på att det blir även idag mycket folk i rörelse. Solen borde locka oss att lämna hemmet & själv längtar jag redan efter att spendera min lördagkväll med att ta en promenad med min hund & efter att ta tag i en liten projekt ... =)

Njut av helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar