söndag 13 mars 2011

SAMTAL & YRSEL

Ikväll satt jag vid datorn och bloggade när en person som jag aldrig har träffat irl var online. Vi chattade om 
livets prövningar, om att inse vissa relevanta saker om sig själv och att tillåta sig vara mänsklig.

Det är intressanta "samtal" som  kan utspela sig genom något så enkelt som chatten och dessa skapar nya möjligheter till kontakter och vänner.

Ikväll har jag suttit hemma i soffan och känt mig yr...
 För ett par månader sedan fick jag en virus som satte sig på balanssinnet och blev lite rädd att den nu var tillbaka.

Det hör inte till vanligheterna att virus påverkar balansen men när jag var ute med Knut så kunde jag knappast stå rak ... OCH jag hade ej druckit något.

Nu måste jag sova, snart 2 på natten ... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar