fredag 10 juni 2011

SKÖNT ... EFTERÅT ... =)

Vaknade kl. 5 imorse för att kl. 6 befinna mig på Onyx här i centrum för dagens roddpass.
Har aldrig kört ett sådant pass, har nöjt mig med 10 minuters rodd (senast för 1 år sedan) och då endast när jag har blivit tvingad till detta av någon PT eller annan drivande människa =)

Jag satte mig fint på en av rodden. 10 rodd som stod mitt emot varandra. Min "granne" hämtade snällt en liten dyna till mig vilket jag tackade för och påpekade att det var "min första gång" precis som han inte redan hade förstått detta =)

20 minuter senare med säkert ngn dl mindre vatten i kroppen så var det en nöjd Michela som reste sig från sin plats. 
OM man tänker att det var kanske 5 minuter paus allt som allt mellan de olika momenten så får jag ändå känna mig lite proud.

Kunde inte annat än att slänga blicken på den andra grannen, en riktig tränad tjej som går alltid på detta pass och även om man inte skall jämföra sig så tyckte jag att det var bra att ha hennes prestation som någon slags referensram och då kände jag att jag måste ha gjort bra ifrån mig då jag hade kommit längre.

Motstånd 8,5.
Bra med dagens data så att jag kan ha målet ... to be better.


När vi var klara med roddpasset började cirkelträning och även om jag inte hade anmält mig på det så tänkte jag att "lika bra att köra på".

Det är alltså två intensiva pass med en bra ledare till dessa som har stått för inledningen på denna dag.
Nu väntar ett besök för att få ordning på vissa saker på min dator som gör inte som jag vill och sedan direkt till kyrkan för att se min lilla sjunga tillsammans med sin klass.

Läääääääängtar ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar