måndag 3 oktober 2011

CUPCAKES & OTHER CAKES =)

Some clothes make you feel like a princess & this Ewa i Walla dress is a cupcake =)


Från cupcakes till Linas matkasse som dök upp för tredje och nu sista gången då vi har avbokat kommande leveranser.
Frysen är fylld och kommer att ge oss mat de närmaste 2 månaderna.
Vi hinner inte äta upp allt =)


Nicole frågade mig ikväll:
"Mamma hur mycket pengar har du gjort åt sedan du föddes?"
Hade jag haft något i munnen hade jag satt i halsen...

Kan inte och vill inte räkna men hänvisade till en statistik som menar att en ungdom som har fyllt 18 år har kostat sina föräldrar 1 miljon kronor. Med ett leende sa jag att "Nicole, detta menar att du REDAN har kostat 2 =)"
Hon skrattade & förstod min lilla sarkasm =)

Vi höll varandra i handen och tittade på varandra & i våra skrattande blickar fanns amore ...


3 kommentarer:

  1. Underbart vacker klänning. Du blev galet snygg i den.

    SvaraRadera
  2. Då skall jag nog köpa den till mig själv ... Älskar den =)

    SvaraRadera
  3. Det tycker jag verkligen att du ska.

    SvaraRadera