söndag 1 maj 2011

GLÖMSK ...

Klockan 7 stod jag utanför Jessicas dörr för att tillsammans ta oss till Kypesjön för en gemensam promenad. 

Knut sprang glatt i koppel bredvid, nöjd med livet och helgpromenaderna.
Måste bara berätta att jag trodde att han fyller 3 år idag men när jag tittade på hans stamtavla såg jag att det inte är förrän den 28 maj som han skall bli firad.
Lite pinsamt av mig att glömma även om glömma var i detta fall det sista jag gjorde =)
Så såg det ut förra året på hans födelsedag ...


Lite kallt var det men kylan kompenserades av den friska luften man får när man är ute.

Så otroligt skönt att sedan stanna och köpa sig kaffe, komma hem och njuta av att ligga i sängen och koppla av en stund ...

Går igenom alla kort och gillar verkligen de som togs i Mexiko för 3 år sedan.
Nu upp och hoppa igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar