lördag 7 maj 2011

FJÄRILAR

Arbetsdagen är finito för tillfället och det har varit en hel del att göra trots det vackra vädret och den sanning att det är lördag och många har flytt staden =)

Ser otroligt "butter" ut när jag nu har tagit en kall och skön dusch för att snart byta om.
Så fort jag inte ler ser jag inte ut som mig själv, enligt mig själv dock =)


Ikväll skall jag sätta mig för första gången med min bok.
Känner nästan som en liten pirr i magen inför detta, den typen av pirr som jag inte har känt på flera flera år och som jag fortfarande hoppas att en man kan ge mig en dag.

Får man fjärilar i magen även när man har blivit vuxen & om man inte får fjärilar i magen betyder detta att man ej är kär i någon?


Oavsett fjärilar eller inte fjärilar så tar jag nu och städar lite för att sedan njuta av en kaffe, sätta upp håret i en stor knut, ta fram datorn och ... skriva ... skriva och kanske åter skriva.
Får hoppas att de som påstår sig vilja hjälpa mig med mitt skrivande verkligen menar det för hjälpen kan yttra sig i många olika former ...


Hoppas ni får en underbar lördag kväll ... En sak är säker ... I will =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar