onsdag 4 april 2012

TILL PÅSKÄGGET =)

Till butiken har vi idag fått in några mysiga produkter i serien "Les petits bonbons" och vi har valt att ta in dessa små "karameller" för att vi skall leka med alla våra sinnen.
I alla våra "måsten" skall vi inte glömma bort att leka lite med varandra ... 

Själv har jag valt dessa tre ting lite för vad de är men även för sitt utseendet.
Den runda snygga flaskan är en parfym för lakanen, den andra flaskan är en body shimmer oil som "väcker" =) och den tredje är en liten kittle thing =)

Varför inte köpa en av många små produkterna vi har i butiken och lägga det i påskägget med en liten mysig text om vad "som komma skall?"
Oavsett om du har haft ett förhållande i flera år eller i flera minuter så behöver vi bejaka vår kvinnlighet/manlighet och leka lite med varandra.


Mina lär "naturligtvis" stå orörda i flera år =)

När jag öppnade en av mina små lådor i sovrummet hittade jag följande.
En behå gjord på "karameller".
L. och jag köpte var sin när vi var i Paris för tre år sedan.
Vi skrattade åt dem men visst tänkte vi använda dem vid något tillfälle.
Om hon har gjort det har jag glömt att fråga men en behå gjord av godis är också ett bra tips till dig och din partner...

"Eat me" texten borde gå hem =)


Efter jobbet (slutade tidigare) tog jag ett kortare intervallpass på löpbandet och körde lite mage för magen skall vara tajtare till sommaren. Imorgon bitti är det träning med bästa Anetth och då vet jag att det blir ... hard working!


Nu har jag givit dig mina små personliga tips på något att lägga i Påskägget och glöm inte att det inte är något förbjudet eller tabubelagd att leka.
Från mina små tips till att gå ner till Åke på City för att köpa fika till Nicoles picnic med skolan imorgon.

Livets innehåll är brett =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar