tisdag 9 augusti 2011

2 DAGARS MILJÖOMBYTE...

Nu väntar två dagar i Stockholm. Gå en massa och hämta inspiration från alla håll och kanter.

Egentligen skulle jag ha varit i Bologna just nu för att fira en solig semestervecka med min dotter, min syster och systerdotter. Omständigheterna har dock gjort att vi får flytta några veckor framåt på den resan så denna lilla trip till Stockholm är vad jag behöver i nuläge.

Det kallas för miljöombyte =)
Egentligen hade jag hellre åkt buss än tåg men då bussen har en sovande effekt på mig så tycker inte mitt resesällskap att jag skulle vara så underhållande =)
Tåg, latte, dator, en massa sprudlande idéer, förslag & tankar är sådant som istället kommer att uppta vår resetid.

Tänkte hinna med en långpromenad med Knut innan tågresan så jag stänger snart av och önskar alla godnatt.

Avslutar med 4 bilder från Miami för 4 år sedan =)
Älskar att titta på "gamla kort" !!!

Undra om den här killen hade peruk =)


Danslektion på Ocean Drive =)


Mitt billigaste boende ever !!! 1800:- för 8 nätter!
Jag var förvånad över att det fanns ett tak och tyckte nästan att det var charmigt =)
Espanola Way var bästa läge för boendet ...


Och till vår förvåning ingen som "stötte" på oss under var timma i solen...
Efter en stund undran och självkritik insåg jag sanningen, flaggan med regnbågen var förklaringen =)
Tack och lov för att det fanns en sådan!!!


Natti =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar