torsdag 18 oktober 2012

TVÄR, GLAD OCH SMINKAD =)

Riktigt höstväder idag men både Jessica och jag älskar det!

Tända ljus för en varmare känsla och så det där "ok att vara inne känsla" som faktiskt är rätt så skön =)
Log lite idag för även om jag ler mycket så kan självklart även jag vara lite "tvär" något som min kollega så klart får erfara av då jag umgås med henne 10 timmar om dagen.
I saknad av en man att bli lite "tvär" på så får hon se de sidorna på mig när jag känner mig just ... så =)

Vid kaffet idag pratades om att skylta om lite och även om jag verkligen inte kände för det idag gjorde jag det ena skyltfönstret. Hon kom fram och kramade mig och sa att "den får du för att du gör något som du inte känner för men gör det ändå". Då kan man inte vara så tvär längre.

Sättet att bemöta någon annans sinnesstämning är avgörande =)

Så från tvär (lite orolig tror jag) till happy =)


I dessa läckra jackor och urläckra skor kan man faktiskt inte bli något annat än glad =)
Min PT, Anetth Lindström kom in då hon saknar mig... =)
DET säger en hel del om hur lite hon har fått se mig dessa sista 6-7 veckor men nu när hon vet varför jag har gömt mig från gymmet kunde hon inte annat än att skratta över att jag är så ... jag =)

På måndag skall vi dock träffas igen för visst är det underbart med träning när man är igång igen?
Då jag har gått upp ett par kilon pga. färre rörelse (nej, allt socker har inte med detta att göra =) så har jag i två dagar använt klackar.
Längre och smalare ben på ett enkelt sätt och utan bantning =). Dessa från italienska ASH älskar jag för den kvinnliga attityden och kaxiga touch.


Vid 12 gick jag till HBC för att få möjligheten att få testa ett nytt amerikanskt märke de har fått in.
Vilka otroliga produkter!
Skall skriva ett inlägg om dem nästa vecka då jag skall testa dem först i veckan men är du redan nyfiken så kan du titta in på Helens Beauty Center och fråga lite kuriosa om märket.

Så här fin och jämn i huden blev jag av mineral make produkterna från Jane Irdale.
More will come om mitt besök på Helens <3

Gilla HBC:s facebook sida här:
för att ta del av deras nyheter och erbjudanden.

Den underbara siden blusen jag har på mig i färgen "nude" är från märket AJ 117 och finns i butiken.


Nu har jag lovat varma mackor med parma skinka och mozzarella till min lilla och hon är nu otålig!
Vi älskar parma och Knut gör det också =)

Ciao så länge !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar