torsdag 11 oktober 2012

ETT BORD FÖR FYRA ...

Idag kom de efterlängtade toppar, t-shirtar och tröjor från vårt mer rockiga engelska märke Religion och jag kunde inte sluta packa upp ... Gillar A LOT!!!
Valde på direkten den som fick klä på mig denna kväll då Jessica, Tania, Veronica och jag tog lite vin och tapas efter butik stängning.

Babbel igen på tre dagar, måste erkänna att jag börjar gilla dessa mysiga after work som slutar vid 22 lagom till mina gäspningar =)

Min nya lack på naglarna kommer från Foroogh som äger och driver Mist.
En underbar höstlig röd nyans ...


Även min kära väninna och kollega hade självklart Religion.
We love =)

Veronica försökte planera en helg i Belgien vilket vi självklart välkomnar <3


We rock!



Skrattade när jag såg vad Tania gjorde med en av bilderna vi tog med min mobil ... =)
Före & efter 50 eller 60 år =)
Hahaha! Visst innehåller bilden en trolig sanning?
Älskar den!


Nu skall jag röja lite i hemmet då Nicole kommer hem imorgon.
Tyvärr är Kinder fortfarande borta och hon var så ledsen över detta när hon ringde tidigare idag men vi hoppas fortfarande att hon skall komma fram...

Nu skall jag ta tag i lite kväll städning =)
Buonanotte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar