fredag 8 juni 2012

P4 OCH DAGMAR ...

Morgonen startade tidigt idag och då genom att delta i morgonpanelen på P4 Sjuhärad.
När vi kom fram såg jag att Åke var den andra gästen vilket gladde mig då jag visste att han är ibland med och då han tillhör en av de personerna här i Borås som jag anser vara en riktig Borås profil för det leendet han alltid bjuder alla.


Ämnena vi behandlade var nationaldagen, EM i fotboll, politik och jobb.
Lätta ämnen att prata om vilket alltid underlättar.
Vi fick även höra att ytterligare en gäst var med i studion.
Den tredje gästen är ingen annan än en daggmask som har blivit döpt till Dagmar.

Dagmar skall tipsa om kommande EM matcherna. Genom att placeras i mitten och bestämma sig för en sida av två kommer han att förutspå hur matcherna kommer att sluta.
Intressant =)


Svårt att säga var Dagmar är ... =)


Tack tjejer och Åke för en mysig start på dagen =)

Nu skall jag duscha och tvätta håret ...
Dagen börjar tidigare än beräknat imorgon så att lägga sig i tid är ett mål ... ett mål som är nog svår att hålla då klockan är redan 22 =)

Gäsp ... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar