måndag 26 november 2012

JESSICAS FIRAS MED PRESENTER & MIDDAG!

Efter stängning hade jag bestämt träff med min väninna och kollega Jessica framför butiken.
Jessica fyller hela 40 år på torsdag och då jag och Nicole åker på semester just den dagen och då hon själv skall bli firad av familjen bestämde vi som är några av hennes väninnor att samlas för att fira henne med presenter och middag.

Jag tog henne till Salong Linda Ekberg där de andra väntade för att börja med lite bubbel.


Med ett glas i handen fick hon efter en stund sätta sig för lite paket öppning.



Och ett kort som matchade i färgerna =)
Kan man någonsin bli för "barnslig" för vissa saker? =)



Av mig fick hon en rosa låda med sju stycken små personliga kort som jag hade beställt hos Katrin Skoglund.
Vid olika tillfällen skall dessa nyttjas ...




Den här överraskningen får hon efter Julen =)







Jeans från Please och ett glittrigt linne fick bli min outfit.
Ett enda sådant paljettes linne finns kvar i butiken ...
Maila info@gretaoanna.se om du vill köpa det (storlek 38)


Efter paket öppningen gick vi till restaurang Vinci.


Och Jessica välkomnades med en special drink som vi hade beställt ...
GRATTIS!!!


Nu skall jag packa klart min lilla resväska inför en natt i Stockholm med min "serie kollega" Johanna Toftby.
Mitt tag går kl. 6 för att stanna i Skövde vid 8 där jag skall möta upp henne för att tillsammans åka vidare mot huvudstaden för fotning, styling och mingel ...

Spännande dag imorgon och hoppas att Jessica är tillräckligt pigg för att ta hand om er kunder =)

På torsdag är du också + 40 min kära väninna och tänk att vi är i vår bästa ålder <3
Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar